tiistai 6. marraskuuta 2012

Tunnelmia alkuviikolta

Väistämättä alkavat ajatukset olla torstaissa ja tulevassa sektiossa. Meneekö kaikki hyvin? Käynnistyykö synnytys ennen sitä? Muistettiinko kaikki? Miten kaikki menee? Saadaanko nyytti turvallisesti syliin asti? Huoh ja voih!

 Olen yrittänyt parhaani mukaan kehitellä kaikkea mukavaa tekemistä tälle alkuviikolle, niin etten jäisi liiaksi märehtimään ja murehtimaan tulevaa. Ollaan leivottu, kokkailtu, ulkoiltu ja tehty vähän pihatöitä. Olen kutonut kolme pantaa, yhden mökille, toisen Riksumurulle ja kolmannen Amslerille joka piipahti Matsonin kanssa kahvittelemassa sunnuntaina. Laitoin heidän mukaansa samalla myös nämä tässä alla näkyvät villasukat.



"Hymyile!" :)


Glögiä ja kinkkuvoileipiä! Namiii!!


Mokkapaloja, korvapuusteja ja omenasosekierteitä


Maanantain illallinen: kanaa Tikka Masala, riisiä ja Naan-leipää.


Olen myös kuvannut mahan joka suunnasta. Tässä reaaliaikaista kuvaa tältä päivältä viikot 38+6 ja mahtava mahan ympärysmitta 125cm!!! Uuuujjeeee!!





Kynnetkin töhersin, tällä kertaa mustaksi pienellä sinisellä twistillä. Wonder why?


Tässä vielä Riksumurun panta.



Käytiin tänään vielä nappaamassa nopeat ja luultavasti viimoiset perinteiset mammamasukahvit Kahvisalongissa. Ensi kerralla yritetäänkin sitten mahtua sinne kaksien vaunujen kanssa! :)



Kauhean nopeasti menee aika ja kauhean nopeasti aika kultaa muistot. Tällä hetkellä olo on kamala, tukala, hikinen, ahdistaa, puristaa, pissattaa, ärsyttää, närästää, painaa, supistaa, kiristää ja vaikka mitä muuta. Mutta olen ihan varma, että ei mene kuukauttakaan niin minulle tulee ikävä tätä pömppää, jäpikän liikkeitä mahassa ja raskautta ylipäätään. Ihan hullua sanon minä!

Leppoista ja närästysvapaata tiistai-iltaa kaikille! Katja

2 kommenttia:

  1. Ihania kuulumisia! Tsemppiä vielä tätäkin kautta. Mä niin tiedän ton tunteen siitä kuinka pian jo unohtaa nää vaivat ja kolotukset ;) Hei, mä en ole ikinä tehnyt htäkään naulotua pantaa!! Kiitos siis vinkistä, kunhan Pepin villasukista toinennkin saa apinan kuva ylkeensä niin otanpa puikoille pantaa varten lankaa :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kauheasti! Niin ja tsemppiä kanssa sinne viime metreille!!! :)

    VastaaPoista