tiistai 27. maaliskuuta 2012

Maailman ihanin ylläripaketti!

Nyt on kuulkaa pakko heti tulla teille kaikille hehkuttamaan mitä ihanaa minä sain tänään! Voi että sentään kun olen ihastuksissani! Mamma toimitti minulle pienen paketin kummitädiltäni. Siellä sisällä oli Marimekon "Puutarhurin parhaat"-peltipurkki ja jopa vielä lahjakortti Marimekolle. Voi hyvänen tavaton sentään! Ja niin kuin siinä ei olisi ollut jo yllinkyllin, niin paketin kylkeen hän oli vielä laittanut kaksi kappaletta itse veistelemäänsä katajaista puulusikkaa.

Minä olen ihan häkeltynyt tästä ihanasta muistamisesta ja käyn vain kokoajan haistelemassa niitä katajalusikoita. Voi että kun ne tuntuvat ja tuoksuvat hyvältä! Peltipurkki syrjäytti myös heti meidän vanhan kahvinpurupurkin ja siellä vitriinissä se nyt komeilee omalla paikallaan!

Suuren suuret kiitokset ihanasta muistamisesta kummitädille!!! <3 <3 <3







Tämän leveämmäksi ei hymyä saa! :) Kiiiitoooooosssss!!!!!! :)
















Haistelemisiin! <3 Katja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti