maanantai 4. helmikuuta 2013

Paperi PoMpOm

Eräs tuleva kesän tapahtuma ja eräs kaunis tuleva morsian ohjeisti innoitti minut vähän askartelemaan. En ollut ennen kuullutkaan tällaisista Silkkipaperi Pompomeista, mutta kuinka hienoja ne ovatkaan? Netistä löytyy näitä ohjeita vino pino, mutta ajattelin tässä aikani kuluksi rustata vielä yhden ohjeistuksen. Sori kuvanlaatu... En jaksanut kaivaa skanneria tuolta ruokakomeron(?) perältä, joten nappasin kuvan pikkupokkarilla... Nooo, kyllä siitä selvän saa. :)


Minulla tämä vaati kyllä vähän harjoitusta ja hauraan silkkipaperin kanssa sai olla tosi varovainen. Hyvä vinkki on myös se että tosiaan nostelee yksi kerrallaan nuo kerrokset pöyhkeäksi. Muuten kerroksista ei saa tarpeeksi kuohkeita. 

Ensimmäinen mallikappale lensi kaaressa roskiin koska sen verran avantgarde oli sen lookki. Tämä toinen yksilö pääsikin sitten jo Tiltun huoneeseen roikkumaan. Matilda sanoo sitä ilmapalloksi. 




Tähän vielä loppukevennykseksi huoneen perusominaisuuksiin nykyään kuuluva sekametelisotku.




4 kommenttia:

  1. Anonyymi5/2/13 01:33

    Hauskan näkönen pallero, opetat mulle sit kans!
    Ei oo muuten tuleva morsian, kun jo ihan morsian ;) Minäkin kuulemma koska oon kihloissa :D Terv. pilkunviilaaja martse

    VastaaPoista
  2. On kyllä kivoja! Mä tuun mielelläni näitä myös väsäileen jos apuja tarttee. :)

    VastaaPoista
  3. On kyllä kivoja! Mä tuun mielelläni näitä myös väsäileen jos apuja tarttee. :)

    VastaaPoista
  4. Martse: oho, no niinpä tuo onkin, tuli näemmä pieni oho tuossa muotoilussa. ;)

    Riikka: Juuu-u, eiköhän me sullekin jotain näpräämistä keksitä :)

    VastaaPoista