torstai 11. lokakuuta 2012

Yhdistetty isyyspakkaus ja isänpäivälahja

Minähän sain tuossa pari viikkoa sitten hienon ja ihanan äitiyspakkauksen. Äitiyspakkauksessa ei ole kauheasti huomioitu isä-ihmisiä ja muutenkin ihmettelen sitä, että miksi sitä kutsutaan äitiyspakkaukseksi. Eikö se voisi olla vaikka perhepakkaus. No, minäpä sitten, monen muun mamman innoittamana, kasasin Jarnolle semmoisen pienen "isyyspakkauksen". Ensin ajattelin, että antaisin paketin vasta laitoksella tulokkaan synnyttyä, mutta sitten aloin miettimään, että en jaksa raijjata sitä sinne mukanani ja olin muutenkin malttamaton. Joten Jarno sai pakkauksensa eilen illalla.

Paketista löytyi seuraavaa:

Stalingrad -kirja, Anthony Bevor.
Vauva - omistajan opas, Louis Borgenicht ja Joe Borgenicht.
HeavyMetal rankempi puuhakirja, Aye Jay.
Tappara boby
Tappara tuttipaketti
Maraboun premium Dark chocolate & mousse- suklaalevy
Mynthoneita säästöpakkaus
The Black Grouse -viskiä




Vähän minua jännitti, että oliko pakkaus mieleinen, mutta kovasti minulle ainakin vakuuteltiin, että tyytyväisiä oltiin. =)  Minusta tuo Tapparabody on jopa hieno!






Toi HeavyMetal-puuhakirja on niin paras. Voin jo kuvitella kuinka sitä yhdessä väritellään ja koristellaan. Heheheee!! Saas vaan nähdä ketkä siihen loppujen lopuksi ryhtyvät: Jarno ja lapset vai esim. Jarno ja Matson. =)



Tässä vielä meidän ulkomuoto viikolta 35+0. Viimeisiä viedään ja hyvä niin! Tänään on meillä synnytystapa-arvio ja saas nähdä mihin siellä päädytään. Mukavaa torstaita kaikille! Katja




1 kommentti:

  1. Mites sulla meni ed. synnytys? Mä kans täällä kovasti jännäilen että kuinka mun käy. Muksu pyörii mahassa niin että mulla (kätilön ammatista huolimatta) ei ole hajuakaan miten päin tällä hetkellä majailee :P

    VastaaPoista