perjantai 16. syyskuuta 2011

Vihdoin ne on mun!!!!!!!!

Mulla on ollut jo pitkään haaveena saada astiakaappia täydennettyä Marimekon Siirtolapuutarha sarjalla. Olen monesti niitä hypistellyt ja ohikulkiessa huokaillut ihanuuksien perään, mutta sitten kuitenkin aina siirtänyt ja siirtänyt. Tänään vihdoin päätin että nyt riittää jahkailu ja haikailu, ja marssin suorinta tietä töistä päästyäni lähimpään Marimekon myymälään Koskikeskukseen ja ostin itselleni "hyvänmielenlahjaksi" kolme siirtolapuutarha tarjoiluastiaa, kaksi lautasta ja yhden tarjoilukulhon. Oi tätä ihanuutta ja onnea. Kuinka voi pienen ihmisen sydäntä lämmittää mustavalkoinen astiasarja?? Jarnon ilme oli korvaamaton ja hän ei aivan päässyt samalle aaltopituudelle vaimonsa innostuksen kanssa mutta kärsivällisesti kuitenkin yritti ymmärtää. Tämä vain tarkoittaa sitä että nyt on astiakaapista karsittava jotain pois. Mitä, sitä en vielä tiedä enkä jaksa edes ajatella. Nyt on kolmikon vuoro esittäytyä. Olkaa hyvä!!







3 kommenttia:

  1. Ihania, ihania!! Oon kanssa ihastellut samaisen sarjan kahvikuppeja!! Outoa, mulle, kun oon aina tykännyt niin pelkistetystä.. Aika rikkoa rajoja eikä kangistua kaavoihin? :)
    pus, rakas olet. <3
    -Kiviskä

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että olet saanut täydennystä. Mukava blogi ja kivoja kuvia :)

    VastaaPoista
  3. Kiviskä: Niin oot sääkiiii <3 pus ja halimus <3

    Nelli: Kiitos tuhannesti!! Noista olen kyllä haaveillut ja kauaaaaaaan!! Tänään kokeilen kuinka hyvin toimii tuo tarjoilukulho kinkkukiusauksen vuokana. Vähän kiva että nuo voi laittaa uuniinkin!! Tervetuloa vaan uudestaankin!! :)

    VastaaPoista