torstai 21. lokakuuta 2010

Ihme päivä.

Tiedättekö kun jotkut päivät vaan ovat parempia kun toiset? Joinain päivinä tuntuu siltä ettei mikään onnistu ja ei saa mitään aikaiseksi vaikka koko ajan kauheasti muka tekee jotain. Toiset päivät taas ovat aivan erilaisia. Kaikki sujuu kuin rasvattu ja saa hirmuisesti aikaiseksi kauhean vähällä vaivalla. No, tänään meillä on ollut tuollainen "kauheasti aikaiseksi" -päivä.

Se osaltaan johtuu siitä että Matilda on nukkunut tänään tosi hyvin joka taas on aiheuttanut sen että myös minä olen virkeä ja hyvin levännyt. Likka heräsi vasta 10:30 ja nukahti päiväunille jo 11:15 ja nukkui puoli kahteen!!!! Olin siitä ihan ihmeissäni. Päivällä tuli sitten aika hyvin huushollattua ja sain jopa pienet villasukat vihdoin valmiiksi leffaa katsellessani.

Se kirpparipöydän purku oli tänään. Olin kyllä tosi tyytyväinen myyntiin ja vien kyllä taas pian uudestaan. Bonuskirppis Tampereen Tammelassa on kyllä tosi hyvä paikka. Siellä käy paljon väkeä ja se on tuossa mukavan matkan päässä. Matildankin kanssa helppo käydä.

Alkuillasta sitten touhuttiin kotihommia ja sitten kylvetin likan. Hällä on ollu hirveesti karstaa päänahassa ja minä sitten ajattelin sitä tänään vauvaöljyllä liotella pois. Noooo.... Se kuulostikin ihan liian helpolta. Nyt on koko kylppäri ihan öljyinen ja likan hiukset semmosilla klimpeillä, vaikka yritin sitä vauvan pesuaineella pestä pois. Likka hermostu ja nyt saa hiukset sitten olla klimpeillä huomiseen, jollon otamme uuden yrityksen. Voi hölmö minä. Toivottavasti likalle ei jää kauheita traumoja. Hänellä oli kyllä oikein mukavaa siellä kylpyammeessa kumiankkojensa kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti