tiistai 30. marraskuuta 2010

Kuulumisia

Moikka moi! Mitäs kuuluu? Meille kuuluu hyvää, flunssa on kohta selätetty. Matilda on vielä vähän köhässä, ja pitää nyt tarkkailla että jälkitauti ei vaan tuu korviin. Käytiin tänään mammailemassa ja oli taas tosi kivaa. Meillähän jäi viime kerta väliin just tän lenssun takia. Oli jo ihan kaikkia ikävä. Me ollaan sen mammaporukan kans nähty melkein joka viikko siitä lähtien ku lapset oli 1kk ikäisiä. Mulle se on semmonen henkireikä ja tapaamista odottaa aina kun kuuta nousevaa! Ihanat mammat!! Pus!! Vähän mietityttää että mitäs sitten kun kaikki menee takas töihin että ehditäänkö nähdä enää ollenkaan, mut uskon että löydetään kyllä aikaa.

Mä oon alkanut taas virkkaan. Mulla on ikuisuusprojektina semmonen iso torkkupeitto, joka koostuu pienistä virkatuista neliöistä. Enää puuttuu 29kpl. Oon yrittänyt nyt virkata vähintään kaks lappua per päivä, mut tänään en oo virkannu vielä yhtään... Heh.

Karppaukseen kuuluu hyvää. Viime viikonloppuna tuli vähän takapakkia kun juhlittiin kamujen kanssa ja sit pidettiin vähän siinä yhteydessä hiilaripäivää, mut eiköhän se taas tästä kun nyt on taas oltu tiukkoja! Laitan kuvaa huomenna taas! Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti